måndag, dan efter årets andra resa

två veckor har alltså gått från årets första resa och jag har börjat blekna! men iof vad har jag och förvänta mej? ofta jag kmr vara brun resten av livet liksom.. men jag kan väll få njuta en stund till?
Och igårkväll vid tolv kom gick jag av från Stockholm C från Åre! Hur härligt somhelst ! Fast pisskallt den sista dan, haha.
Så kroppen e trött, hjärnan e trött, allt i mej e trött från allt skidåkande, så förlåt mirre för att jag va som jag va idag, haha!
 Okej nu har jag ett bra löfte till iår, va med insatt i min blogg! Och ta bort den där extra vikten från USA, fast den kanske har åkt bort nu under helgen?
Iaf så va dagen idag jättebra, matilda och jag  är sams igen även fast vi inte bråka.. eller asså, ah orkar inte förklara men de är iaf bra! haha ! Fick massa massage av ebba lukas anton och andreas idag på bilden, precis vad jag behövde!
fast de värsta idag va ändå att komma hem! gissa om de stank LITE svett direkt när man kom in genom dörren!
Min "underbara" bror har ju såklart lagt ALLA sina svettiga bandy kläder lite överallt och jag va tvugen och öppna typ 10 fönster för att få bort de , plus att spreja massa annan doft i rummet. de slutade med att han sprejade massa herrperfym på mej , fråga mej inte varför :S
sen har jag ändrat facebook, jag har samma namn såklart men kände att jag ville byta till min e-mail adress och sånt. så adda mej nu genast!
ojoj, nu doftar de god mat i huset! ska gå och kika va som händer!
pusspuss!

mysigt eller vad?

aah jag vet att jag är ball! hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0