med mirre

Tjabba
 som ni kanske har läst i mirres blogg så har jag haft henne sovandes här hela natten, snacka om plåga! hahah nej driver !
Snart kommer hela M&M bunten vara här (dvs matilda matilda mirre) ! De ska bli ruuligt och antagligen så flummigt, de va ju så sjukt längesen alla vi fyra bra va med varann. Men måste skynda mej har liksom inte ens klätt på mej sitter liksom bara i pyjamas och klockan e liksom ett !, men bara för att jag e seg på morgonen?
Snart äre mars och jag måste fixa min makeup store grej! Jag har liksom ett present kort på 500 kr där(som bara räcker till mars) och med de får jag också en makeup lektion men ville inte ta den precis när jag kommit hem från usa för då va ju jag värsta pepparkakan! Så ville ju inte precis sminka mej som en fjortis resten av terminen, haha. Men ska nog fixa de under veckan eftersom vissa här har sportlov! Asså, alla skolor i heeela sollentuna förutom Viby skolan har sportlov. Men dom får ta de lovet näär dom vill på liksom hela året, de kan ju iof också va ganska bra om man har lust att ta en extra vecka ledigt på sommerlovet..  
SEYA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0