Lördag

asså jag älskar verkligen naturgodis, har ätit så mkt sånt hos emelie eftersom jag sov hos henne fre-lör och de är suuper gott och fräscht. Så gissa vem som sitter med en påse mumsiga nötter m.m just nu? :D
Jag och emelie drog till galaxen igår, och ja jag vet va ni tänker men jag va liksom inte där värsta serriöst. Jag och emelie hade liksom bara tänkt att vara utanför men sen så skulle linnea, ester och ollie också in så då drog vi in helt enkelt.
Så man träffade många bekanta där iaf, de va lite skojjigt. Vi tog oss hem vid tio och så kollade vi på Patrik 1,5 som va mkt bra !
Hahah asså emelie är så sjukt kul när hon e trött ! typ pratar i sömnen fast hon e vaken svårt att för klara men
de är ungefär såhär
"Ja asså jag tycker att schmuso shvuti shmmm...." och sen är hon på g till att somna! hahah
Sen idag har jag träffat härliga matilda widlund, de va ett tag sen vi sågs asså efter skoltid dåra.
Men såklart så ska matilda bort hela veckan när jag liksom e hemma -.-
Iaf så blir de volleyboll och mirre imorn, suveränt !
kramkram


hittade den här på google, mitt naturgodis ser typ likadant ut. Fast utan äckliga bananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0