I taket lyser stjärnorna.

okej jag såg nyss en så bra film! I taket lyser stjärnorna,mer en tjejfilm tkr jag (för de satt typ bara tjejer i bion, max 3 killar) och jag rekomenderar den till tuuuusen. 
åkte till ebba efter min volley träning idag ( en mycket bra och tuff tränning! ) och käkade tacos och lyssnade på musik, sen spelade jag på hennes nya trummset också, haha! 
Tog bussen vid åtta och i hade reserverat biljetter innan så vi hade myyycket tid på oss så vi drog till 
den nya godis affären utanför kistas bio. Jag lovar att de är så sjuuukt billigt. Jag köpte så himla mycket godis för typ
13 kr och fyra feta mars chokladkakor för 10 spänn! Så gå dit istället för att handla dyrt godis i biosalongen där de e massa köer! 
Filmen var både rolig, spännande och så sorlig! Jag grät typ 7 ggr och jag är inte mycket av en gråt typ när de gäller bio, och ebba grina typ dubbelt så mycket som mej och när ebba grinar så är de ganska högt så va tvungen och hyssa ner henne ett par ggr, hahah :P Men de va ett par as jobbiga tjejer längts fram! som typ garvade på den sorligaste biten, så dom blev hatobjekt för hela biosalongen ! hah
ÅH JAG ÄLSKAR SAMUEL HAUS HAN ÄR SÅ GRYMT SNYGG ! GASH ! jag kramade sönder ebbas hand så fort han va med i bild! tahah

iaf.. imorn äre volley som gäller, drar till vallentuna och kör hårt!

pussochkramar.

"man kan låtsas att man skiter i sin morsa, men man bryr sig så jävla mycke"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0