fredag den 13:e

trots datumet så har jag inte fått nån otur än iaf, asså inte nån super ovanlig hemsk otur iaf.
Idag va de ju också dan innan valentines dag, haha asså alla <3ns dag, så vi fikade och tittade på Bert i skolan dåra. Och jag hade bakat sötaste mockahjärtarna ! mumsis, men hade så sjuukt ont i magen resten av dan, och de va typ dagens ändå otur, fasst de va ju ändå liksom tur i oturen.. hahaha
Sen fick mina tre älskos sina vackra presenter idag också, och jag glömde såklart att fota dom! men alla tre blev nöjda och glada :)
Planerna för helgen är som följer
Fredag: Volleytränning 16.30-18.00, familje kväll
Lördag: Träffar mina små volleygirls för en mysig fika i stan
Söndag: Volleymatcher, ska upp såå tidigt!
Som ni märker är ordet "volley" överstämplat över hela helgen, som typ alltid? :D
Här kommer iaf lite bilder som skulle kommit in igår i bloggen, men jag hade så mkt att göra!


sexiga baknings outfiten, ofc


resultatet, efter 3 timmar!


hoho, dags för att tjocka ner sig?


Kommentarer
Postat av: O

hehe

2009-02-21 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0