090226

asså,det gick iiiinte bra alls i stan idag.  jag som trode att vi skulle hinna en massa saker men nej.. De började med
att vi kom till stan sent , typ vid halv tre. Och då skulle vi till banken som tog typ evigheter, sen va vi inne på affärer där mamma skulle leta saker till Ida ( det är därför jag aldrig vill ha med henne till stan, haha ) osv osv.. Och så hade jag en tid att passa så va tvungen att åka hem vid fem .
så jag hittade en tröjja, EN ända tröja !.. ojojoj de är ju nästan så att man skäms :(
Men jag och mamma ska till stan igen imorn, då vi ska fokusera på mej !
Sen ska jag också träffa matilda the wild imorn också, så ska vi sova hemma hos henne, de va så länge sen sist! 
Åjusste, matilda jag vill göra min makeup store grej på lördag också så  du får hänga med mej ! :)
baisers et des caresses 


ljuset i mitt rum suger ! men gullig va? ett snyggt skärp till de så.. ;)
Från gina tricot ; 199:-


Kommentarer
Postat av: Matilda

i follow you in to the night!... haha jag förljer med:)

2009-02-27 @ 16:15:07
URL: http://allasmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0