090225

Bonjour, ja nu har mirre allstå dragit till le France. Asså mirre är liite smådum, kolla de här smset fick jag av henne imorse; hur säger man hej på franska? hahahah !
Aja, idag har jag sett 2 bra filmer, ena filmen va Bolt. Som jag såg på bio typ vid två med madre och syster, den va faktist helt okej och rulig ! Sen senare försäkte jag få tag på Jern med de gick inte så bra för hon va tydligen i dalarna, haha !
Men vi ska ses nån annan dag.
Och nyss så har jag sett High school musical 3, skit bra låtar och allting. i like it ! Den kom nyss ut på dvd så vi köpte den idag på Kista.
Imorn ska jag och madre troligen till stan, käka lunch och shoppa skor !
Can't wait !
au revoir
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0