lucia tåg på IcaMaxi, be there!

Jag haaaaaatar dock att gå runt i lucia nattlinne.. det är så jävla obekvämt man vill ju bara riva sönder det, eller nått ? Men jag får väll stå ut idag, haha det kommer nog bli ganska kul ändå säkert! Anledningen till att vi har lucia tåg just på ett sånt udda ställe som Ica Maxi är för att dom säljer våran skiva och vi vill göra lite "reklam" åt den så att säga. Så det hänger på luciatågen (vi tjejer i 8/9;an) att se till att få den sålt med hjälp av ljuva toner.. låter väll inte så illa? :)

FÖRRESTEN, MIN BÄSTA SNÄLLASTE UNDERBARASTE BRODER I USA SOM JAG SAKNAR SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET HAR SKAFFAT SIG EN FLICKVÄN ! I´M SO HAPPY FOR HIM!! vem kan motstå molinare alltså? ;)


HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0