tipptopp uppdatering !

Japp så sant, skit bra uppdatering right. Men kände bara nu att jag skulle ta en liten steg och faktist uppdatera, bra va ? Senaste dagarna har det hänt en hel del.. bra saker och dåliga. De flesta privata men jag har bara fått tag i bilder från igår så det får bli det jag skriver om. Va med Linnea, bästa vän! TIttade på film, åt massa glass och skratta&prata en massor! Älskar dig tjejen, you know it!
Imorn ska jag uppdatera, jag ska försöka få tillbaka bloggandet.. annars så kommer bloggen nog slängas i soptunnan tror jag.. kyss!

bild 1; Linnea och jag härligt bild, men min näsa.. neext ! :)
bild två; från filmen.. linnea och jag hahah :) white and brown, so true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0