090807

Nu sitter jag här omringad av tre söta hundar, det är såå mysigt här! Har ätit pizza, solat och badat i deras pool och spelat massa ruliga spel och massa sånt, ibland är det bara underbart skönt att vara på landet ! Sen gick jag och syster till vatter med dom tre små grisarna och det är så himlans fint. Jag och syster är alltså ensamma här, ganska härligt faktist. Medans dom vuxna är på golf middag som dom brukar ha varje år efter tävling på dagen, som jag och ida inte brukar vara så intresserade av precis.. Men tänkte bara uppdatera så ni vet vad som händer.. och som alltid får ni massa bilder ! kyssar

Nej nu ska jag myysa lite med mini hunden, ser att den är i stort behov !

Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga bilder! Kolla gärna in min blogg :)

2009-08-07 @ 20:30:03
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul blogg

2009-08-09 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0