skärgårn

Framme! Eller va det för ganska många timmar sen men orkade nt sätta mig framför datan så fort jag kom hit precis. Men jag tänkte bara skriva så ni vet att jag inte har glömt bloggen. Jag är alltså i mina kusiners hus här i skärgårn och har det som mysigast. Så hade årets första båtåk idag också, härligt härligt.
Sen såg på ett sjukt kul program förrut med familjen, "hjälp jag är med i en japansk tv show", überkul !
Det är svenska kändisar som Anna Bok, Banarne, Dogge Dogilito, Marie Picaso m.f som har åkt till Japan för att va med i ett av deras sjuka, föremjukande tv shower ! satt och asgarvade heela tiden, hahah ! 
Ohjaa ! Ebba smsade nyss att hon har fått sin nya tv och dom har typ massa filmer så hon och jag ska ha filmkväll snart ! love yah girl ! 
men ska dra, det är Gordon Ramsey Kitchen Nightmares på tv, haha så sköön ! 
kram <3
förresten, brukar man inte få sina påskägg idag? har inte fått mitt :(


några bilder på Miley Cyrus snygga style, like it !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0