shopping !

nu har jag shoppat igen, så jag är på världens bästa humör! Och idag blev jag, Lina Molin kääär! Inte i vem som helst, utan i en tröja ! haha, jag e sjuk men den är skit fin och perfekt. I love it, bokstavligen.
Först så drog jag och Lina till kista efter skolan men så va allt snyggt borta där för det är alltid så mycket folk som shoppar och så. Men när Ollie kom så köpte alla iallafall lite smycken, men sen bestämde jag och ollie att vi skulle dra till stinsen (lina skulle hem) och där gick allt skit bra ! Hade as kul och prövade kläder i timmar, min nya hobby!
Sen va vi dö hungriga när allt stängde så drog till Mcdonken, och blev full på våra coca-color ! Jag har inte skrattat så mycket på läänge, haha. Vi körde " heppti" och det va typ det vi as garva åt(dom som vet va "heppti" är fattar, haha)


Ollie gav mig massa kläder jag skulle pröva, skärpet va as konstigt!


puss och kram skumbanan.
förresten måste jag åka iväg imorn typ, kunde inte sova hoss ollie :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0