onsdag

hejhej!
Va det nån annan än mig som tyckte att de va ganska fint väder idag? =)
Har lust att sätta på mig ballerina eller sandaler snart, fast det kanske inte är tillräckligt varmt ändå..
Just nu sitter jag och smsar med massa söta! Linnea,Anna G och sen Anna R som nyss har kommit hem från Kinesernas land ! Hoppas att du har haft det bäst och shoppat upp alla pengar du hade med dej !
Som sagt ska jag förmodligen åka till Kina Hong Kong, om ett tag. Antagligen nästa termin eftersom jag har klagat och klagat så! Men jag är inte bortskämd, utan min lilla syster får alltid följa med medans jag och min brosa får stanna hemma när hon, mamma och pappa åker bort typ några dagar.. sjukt orättvist ! Men åt andra sidan så fick ju jag åka till frankrike i sommras och siktar på Italien i år ! Så pappa säger " nästa gång, du får du komma med ".
MATILDA NU FÅR DU TA OCH BLI FRISK !
förresten, hade det sjukt kul idag på rasten vid gungorna, kände mig som liten igen !
Haha, Anna på gungan !



Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jag ser handlikappad ut :O:S <3

2009-04-18 @ 17:19:47
URL: http://busflickorna.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, nej skit söt ju! =)

2009-04-20 @ 08:23:35
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0