lovets slut

tjabba bloggen,
sitter här och är überglad ! över dagen, över känslan jag har i kroppen, över att jag helt enkelt är glad! och inget/ingen kan ändra på det !
Har vart med Mirre idag och om vi har haft det roligt. Vi har gjort en massa skoj, orkar dock inte skriva upp allt rad efter rad, det blir nog bara lite långtråkigt, ellerhur ?
Men höjdpunkterna idag va att få shoppa (my joy), och färga mirres hår som dock tar så lång tid eftersom hennes hår är tjockt som jag vet inte vad, träffa bea för att det va ett tag sen och bara sitta och gunga med mirre på den stora gungan här i området.
Serriöst, vi bara låg där, njöt av att vara med varandra och bara sjöng som om det inte skulle finnas nån dag imorgon! Och man behövde inte tänka på nånting, bara ligga där och känna att man verkligen njuter av livet, är glad och bara som sagt njuter. När man sen inte trode att saker kunde bli så mycket bättre så kommer... Anna g cyklandes förbi! Jag och Mirre börjar såklart skrika och hoppa och bli skitglada för hon har vart borta sjukt länge i thailand! Förresten så är jag sjukt avis på dej anna, jag vill också va brun .. :(
Här kommer bilder från dagen !

mirre och jag i våra söta klänningar, haha stog på tå för att reta mirre (kortiis)


jag i den finfina klänningen, perfekt till fina tillfällen i sommar.

kjolen jag köpte idag, thats the way aha aha i like it!

färgningen, haha ser ut som att båda nyss har slickat på citroner.
ni får ursäkta min frippa

kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0