godmorgon

tjabba bloggen !
tänkte bara skriva lite om hur dagen ser ut och slänga in en bild på dagens outfit.
Har egentligen en stor musik uppsats som jag inte har gjort klart, men jag ska komma tidigt till skolan och göra klart den hade jag tänkt så jag kan ha hjälp av massa gamla papper. 
Vare några fler än jag som blev lurade igår? jag blev det c.a 2 ggr, sen va det ju massa små saker men jag tyckter inte riktigt att dom gills! Först på morogonen igår fick jag det här sms:et 
jag har brytit tummen och kan inte vara med på sm ! (från ester)
och såklart blir jag lurad -.- . Sen så blev jag stort lurad av The voice,
 dom sa att jakob skulle få sparken för att han visa rumpan för hans chef,
och det var ju så som att det kunde ha hänt !
Men nu för typ 10 min sen så sa dom att det absolut inte var så.  

Dagens outfit :


vitt sommar linne: bikbok
svart kofta : united colors of benetton
jeans leggings: ginatricot
guldigt armband: ur&penn

Kommentarer
Postat av: lina

oh, jag älskar din tröja !

2009-04-02 @ 21:43:37
URL: http://duscha.blogg.se/
Postat av: Lina

aa jag med! :)<3

2009-04-02 @ 21:55:25
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0