go fashion,go !

 Såg nyss att Engla från Englas Showroom har köpt likdana jeans som jag, nivet dom från bikbok? 
Men vad säger man? Är man trendsättare så är man,haha !
 Har precis börjat läsa hennes blogg, men den är liite småtråkigt för min del. Visst hon har bra stil, men det krävs så mycket mer för en bra och lyckad blogg. Läser framförallt vännernas bloggar därimot, Kenzas(som dock har blivit snäppet tråkigare) står även på listan, även Ellinor Anderssons blogg, Kissies ( läser för att jag tycker att hon är patetisk) sen kollar jag runt lite överallt på blogg.se.
Men här kommer bilder på mera kändisar och deras gudomliga outfits !

Rachel Bilson.


Nicole Richie

nu måste jag serriöst sova, så gonatt !
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0