090426

Hej allihopa, hur har ni det?
Själv kunde jag mått bättre fysikst, har lite ont i halsen (snälla säg att det inte är körtelfeber på g !)
men pigg är jag iallafall. Gick och la mig typ tio igår och sov tolv hela timmar !
Idag ska jag träffa Hanna och vi har bestämt att vi ska sola, sen får vi se vad som händer.
Har inte sett henne på evigheter för hon har fortfarande körtel feber, hoppas det inte har smittat. Men hon verkar iallafall må bättre, så det ska nog gå bra ! =)
tog några bilder från våran trädgård idag, alla blommor, träd och allt annat blir bara grönare och färgrannare hela tiden, super härligt !


dålig bild på dagens, men ni får iallafall en snygg inblick i mitt rum !
ska slänga på jeans jackan sen =)
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0