090425

tjabba igen !
Nu är jag hemma och höll mitt löfte om att jag skulle skriva nu.
Bion va somsagt jättebra, det va massa bra skådisar som Zac Efron(<3), Matthew Perry, Leslie Mann och många många flera ! Filmen handlar(kortfattat) om Mike som inte tycker att hans liv inte blev som han hade tänkt det och klagar påa llt&alla. Då önskar han att han kunde få gå tillbaka till High School och ändra på allt igen, och det är då hans önskar uppfylls och han vaknar upp en dag och är 17 år igen.  Skit bra film !
Haha det va så sjukt i biosalogen, det va en kille i filmen som skulle ragga upp en tjej, och några bah "och den här filmen ska vara barntillåten :S", det låter inte så kul men det va det iallafall !
sen kunde jag inte låta bli och köpa världens gulligaste väska idag! kostade 149:- och jag hade bara 100, men fick låna av Linnea (tacktacktacktack!) så hon ska få tillbaka allt på tisdag !
Men nu ska jag ut på studsmattan tror jag,



kram<3

Kommentarer
Postat av: hanna

gud va söt väska, var är den köpt? :)<33

2009-04-27 @ 12:43:31
URL: http://duscha.blogg.se/
Postat av: Lina

På en affär i kista, asså det va typ bara i kista den affären fanns och jag kommer inte ihåg vad den hette! Men det är iallfall en affär med massa accesoarer, skit bra !

2009-04-28 @ 07:06:08
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0