090406

Känner mej sjukt duktig, har varit ute mer är halva dan! så stolt, och det har vart jätte skönt också!
sen som några vet har jag försökt att bleka håret idag med greta, vet inte om det blev nån skillnad idag men ska försöka lite till.
Och nej inte blont, utan man tar i lite juice från en citron (fast jag tog från en köpt flaska) och blandar med lite vatten och blöter håret med det, sen är det bara och sola så får man lite ljusare hårton. Fast man måste göra det mer än en gång tror jag för idag så blev det nog inte så stor skillnad, haha.
Men sen efter att greta hade gått så smsade jag med ester som sa att hon av vid ica, så drog dit och mötte upp henne och linnéa. Orkar inte skriva allt vi gjorde med vi har haft skit kul iaf och skrattat en hel det, som sagt ett gott skratt (med ester och linnéa) förlänger livet !
Ikväll få vi se vad som händer, måste iallafall duscha nu och få bort citron grejen. Ja, jag har gått runt med det hela dan men det har inte synts mycket precis, det torkade ju in =)
laddar upp bilder från idag sen
kram <3

snyggt solblekt hår !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0