090223

hej bloggen !
sitter här och väntar på att badrummet ska bli ledigt, har precis vart på träning och det gick väll sådär..
Imorn ska det bli bra väder har jag hört ! Jag och Ollie ska troligen bleka våra hår, med citron såklart.
Så ska jag va lite fredags fin också, ha på mig kjol och en gullig sjal. Önskar att jag hade en liten väska som jag kan ta till skolan, för vi har INGA läxor alls imorn. Det har vi aldrig på fredagar.
I helgen ska jag spela volley, allsollskan ! Efter det ska jag se 17 again med Linnea och Lina ! ska bli sjukt kul !
Men nu ska jag faktist gå och leta efter miniväska, jag tar vaad somhelst bara den är liten  !
sen förresten så har jag fått ett nytt minneskort till mobilen nu, hallelulja !
kram <3

älskade studsmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0