umbrellaellaellaellaa

gissa va man sitter och sjunger till? jo, den långsamma versionen av rihannas "ubrella" så sjuukt bra tror jag DÖR!
fasst nu bytte jag till youtube då min lilla mirrepirre är med på en av dom miljontals fjortis filmerna! haha länk:
http://www.youtube.com/watch?v=VIiohof3ZIw och mirre är med exakt på tiden 1:16 och de är hon med brunt hår haha!
fasst nu är hon nt fjortis längre bah så alla vet!
hade rugby idag på skolan på idrotten, fasst va nt me nått alls. Jag och matilda "lekte" catwalk haha! sen va jag med mirre på skönaste mattan. Vi fick sluta tidigare på no:n , (tack parham, du är visst bra för något iaf..)
sen drog jag hem, åkte runt hela viby med anna g på bussen bara för att vi nt orkade haha! 
nu ska jag ladda upp lite sköna tunes på ipoden, och sen drar jag till volleyn och träffar alla underbara! yes! 
puss/linamolina

kolla värsta fina lockarna på håret, de börjar försvinna :(


Kommentarer
Postat av: matilda

ANTON ÄR MED PÅ FJORTIS FILMEN! HAHAHAHHA;D

2008-11-28 @ 16:36:53
URL: http://allasmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0