sunday morning

tjabba, sitter här och kollar på nått "komedi" program, fattar ingenting.. typ nån kille som stör sej på att nån tjej sjunger hela tiden (?) skit tråkigt!
Ska iaf byta om nu, de blir nog inget pepparkaks bakande för mej, för jag kmr nog redan vara påväg till Lina när pappsen kommit hem från gymmet. Aja
HAHHAAAH nu va de kul på programet, haha dom där 2 styckna killen och tjejen allstå typ sjunger "time of my life", killenm låter som en jävla kossa! haha!
aja nu orkar jag nt skirva mera, ha de bra idag! MEN JAG KMR HA DE BÄST!
btw; mirre vill HA horor i julklapp!

hahah ett tag sen, nejnej vi är nt sjuka... :$
<3

Kommentarer
Postat av: mirre

nej vi är helt fullkomligt normala :D

och vaddå det e väll inte mitt fel att jag gillar horor (a)

2008-11-30 @ 22:37:43
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0