söndag!

nu va blev de söndag för precis 19 min sen, och jag sitter här och smsar med linach! som jag ska vara med idag men de blir nog nt förens om typ 9 timmar ! Vi ska se på skräckisar, och jag ska ta med mej några pepparkakor typ, mums!
pappa kom hem typ vid sju igår(lördag) så då fick jag skjuts till matilda som väntade på att jag skulle komma så att hon äntligen skulle få ÄTA! då blev de thaimat och tårta plus en daimglass var! glupska.. haha:)
vi lattjade runt i hennes hus, de blev en hel del galen dans runt runt runt taha! Kollade på stjärnor på is och så snackade vi i hennes lite smått ändrade rum.
Mamma kom oväntat tidigt, de va synd för oss men bra för henne,hon hade typ fått slutat jobba tidigare den dagen, menmen..
om exakt 2 veckor kmr jag vara i sunny florida, nedräcknigen har börjat!

min underbara riddare! haha(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0